Tiny Hand

Jet lag lagi?

 Saturday, May 11, 2013

ku rasa kan...
ku still jet lag lagi laa...
walaupun dah 2 weeks ku balik..!


logic ke 2weeks pun still jet lag?
ade tak orang spesis aku ni?



serius.
aku still ikut masa kat sana lagi.
Mekah kan -5jam waktu Malaysia.

ce bayangkan,
sekarang ni everyday pukul 2pagi belum tentu ku dah tidur.
which is, if ikut normal Zareena Bebe, beliau pukul 10malam dah menguap tahap gaban!
nak ajak beliau tengok midnight movie?
toksah harap..!

kalau 2pagi waktu malaysia.
ia adalah pukul 9malam waktu Mekah.
lepas Isyak.
Isyak sana pukul 8.15 camtu...

dan sekarang ni,
pagi aku otometik akan jaga pukul 8.30pagi!
dan sepanjang 2weeks ni lah, subuh aku subuh moyang gajah!
laki aku kata, dia kejut pun aku x bergerak mahupun berkutik.
tidur mati!
 

lepas tu,
bila kat office,
time-time pukul 12.30 camtu,
aku dah pening-pening.
nak kena nap kejap.
hmmm.....


bila nak berakhir ntah.
dah rasa sangat berdosa bila asyik subuh gajah!





1 comments:

tenku butang 26 May, 2013  

hai.. salam kenal..

follower ke : 104

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP