Tiny Hand

Make-Up Remover paling ohsem!

 Saturday, March 30, 2013

Bagi aku la kan,
Ohsem gila benda ni!

Tau sebab apa?
Sebabbbbb....
Nak tanggalkan mekap,
Tak yah pakai cotton 4segi tu.
Apetah lagi cotton buds.
Hew hew hew..

Letak kat tapak tangan,
Then tenyeh je kat muka.
Segala kotoran mekap akan tertanggal..
Then leh trus cuci pakai cleanser.

Haaa..
Ohsem tak?

Untuk pe-mekap yang tidak tegar seperti aku, makanya,
Ia adalah ohsem la.
Sebab, kadang2 terlupa bawak cotton 4segi muka tu.
Dalam handbag bukan ada mekap pon..!
Hmmm...
Ada lip balm nivea je.
Takpon sebatang je lipstik.
Itu pun makan tahun gak nak abis n beli baru.
Ye lah.
Bayangkan la,
Loose powder aku dah 3 tahun x abes2 lg. ntah elok ntah idak. aku pakai ok je~
Heheh..

Ok.
Tu je nak cite

Make-Up remover Biore.
Harga: doploh hengget lima kupang.
Beli kat UO (uda ocean) GM, Ipoh.
Skarang bukan GM dah.
Dah jadi Angsana Mall.
Hmmm..
Tp ku tetap panggil GM.
Lantak!




0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP