Tiny Hand

Stalker terlampau!

 Friday, December 14, 2012

Al-Kisahnye,
Semalam ku ternampak sebuah MINI COOPER kaler putih di pekan ipoh.

Alahai.....
Kereta idaman ku~~~~~~

Masa nampak tu, ku teruja!
Eksaited macam hape je.
Menjerit2 dalam kereta.
Sampai mama tension + tekejut.
Pesal laa budak ni menjerit tetiba di jalan yg lengang?
Hahaha...
Macam laaa kereta tu aku yg punya kann?!
Padahal takde kena mengena!

Dengan keterujaan,
Dengan rasa tak puas hati,
Ditambah pula dgn rasa tercabar,
Disamping hati membuak2 ,

Yelah.
I kan nampak no plate beliau.
A*Jay*Dee 82 tuuuuu...
Pasti empunya diri lahir pada tahun 82?!! Hahaha...

Ku dengan slambernye,
Pergi JPJ ipoh dan stalk.
Siapakah gerangannye pemilik MiniCooper putih itu.

Jeng...jengggg...jennngggg..

*kat JPJ skang ni result AJD tengah terpampang. Tender AJE baru tutup 11.12.2012 ritu. eh? Hehehe*


Oh.
Umat islam rupanya.
Bangsa melayu.
Seorang lelaki.
*taktau dah kawen ke belum*
Saya bangga dengan beliau sebab dapat memiliki sebuah mini cooper idaman hati.

Haaaaa...
Gila stalker aku ni!
Takde keje.
Sakit jiwa.
Hahahha...


Tapi,
Ia sebagai motivasi.
ia membuatkan diriku ingin menjadi seperti beliau dimana mampu untuk mendapatkan sebuah MC.

Semangatku membara!
Yeahhh....

Saya akan dapatkan juga apa yg saya idamkan!
Yes!
I will!
Chaiyokkkk~


Ya Allah. Murahkan rezekiku,
Permudahkanlah urusanku~
Amin.


Doakan saya!

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP