Tiny Hand

Bye 2012!

 Monday, December 31, 2012

harini 31.12.2012
last day for 2012

merenung kembali 2012 ni....
yang boleh aku cakap,
tahun ni adalah tahun 'TRAGEDI' bagi aku..

macam² benda berlaku pada tahun ni compared dengan tahun² sebelumnya.
macam² benda yang jadi.
yang pasti,
tahun 2012 membuatkan aku lebih matang.
membuatkan aku tahu apa yang aku nak untuk masa depan.

sebab,
tahun² sebelum ni,
aku seperti ragu-ragu dengan keputusan yang dah aku ambil.
 tapi,
setelah dihujung² 2012,
saya seperti tahu apa yang saya nak sebenarnya.

pada tahun ni jugak,
ALLAH makbulkan SEMUA doa ku!
ALLAHUAKBAR!
dan disetiap kali selepas solat,
dengan rendah diri & syahdu,
ku akan ucap terima kasih diatas apa yang dikurniakan dan diatas semua doa-doa yang telah dimakbulkan.
Allah mudahkan semua urusan ku.
ALLAH mudahkan kesulitan ku.
ALLAH murahkan rezeki ku.
ALLAH dengar rintihan hati ku.
Ya ALLAH,
tak tau laa nak cite camne.
kiranya ALLAH bagi semua yg ku mintak!
*sebak sehingga bergenang airmata nih!*

ALHAMDULILLAH.
syukur atas nikmat yang diberikan.

Semoga tahun 2013 ni,
akan menjadi lebih baik dari tahun ni.

Segala AZAM yang ku tanam dalam-dalam,
semua menjadi!
seperti;
 takmo beli handbag sepanjang 2012
*ye. saya berjaya mencabar diri & melawan hawa nafsu*
dan saya sangat bangga terhadap diri sendiri!
 hohoho..
ape?
ingat senang keeeeee?????
 

jom review ape yg terjadi sepanjang 2012,
*yang aku ingat*
*kadang-kadang otak aku ni memori korupted jugak!*

Jan - Kayra Aunee lahir
Feb - nenek jatuh bilik air, patah kaki.
Mac & Apr - Bizi. twice a week bawak nenek gi fisio
May - 3rd year Anniv. ku :) Happily married forever & ever & ever
Jun - tak ingat pe yg jadi. hehe~
July - Puasa. seperti biasa, kami juai ayam :)
August - Raya! 
Sept/Okt - office dah start busy. busy giler! 
Nov - saya kehilangan nenek :( :( :(
Dec - saya tahu apa yang saya nak untuk masa depan!


*eh. bila tulis cam takde yg besttt je kan?*





ok.
esok entry azam 2013 plak!








0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP