Tiny Hand

Salam Maal Hijrah 1434

 Thursday, November 15, 2012

Assalamualaikum.

Selamat menyambut Tahun Baru.

1 Muharram 1434, Khamis.
Bermakna dah seminggu nenek meninggalkan saya ;(
Bila berbicara, nak menyebut perkataan 'arwah' tu rasa janggal. Dan mulalah air mata pun cam menderu nak keluar. Lagaknya seperti tak redha kan? Hmmmm...
Menaip ni pun still air mata keluar.
Ya Allah..!


Semoga tahun 1434 ini memberikan kebaikan buat kita.

Setahun sudah berlalu. Macam-macam kegembiraan,dugaan & cabaran telah kita lalui. Semoga pada tahun ini, kita menjadi seseorang yang lebih baik dari sebelumnya.

Semoga Allah permudahkan segala urusan & kesulitan saya.
Semoga Allah makbulkan doa saya untuk terus berubah kearah lebih baik.

Sucikan hati.
Peliharalah lidah.
InshaAllah.



0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP