Tiny Hand

Majlis bertunang

 Saturday, September 8, 2012





family aku dah lama xde acara kenduri kendara bab bertunang+kawin ni.
last skali aku le ritu.
3 years back. 2009.
sebelum ku tu cousin lelaki ku, 2006
ni anak sepupu aku lak bertunang, 2012
*kira anak sedara la tu. dia panggil aku MAK NINA*
agaknye, 3 tahun sekali kot baru de yg nak kawen.
huhu...

maka beramai-ramailah kami serbu ke penang ritu.
kami ni belah lelaki,
kurang sikit meriahnye.
kalau kami adalah belah pompuannnnn,
memangggg meriah!
macam aku dulu :p
 hew hew hew..

tapikan,
perempuan yg bertunang dengan warga lelaki kami,
masa lepas sarung cincin tu kan,
*mengikut adat deme kata*
mesti ade makcik-makcik kitorang yg akan salam korang kan?
haaaa....
bukan salam kosong tahu?!
salam 'cangkuk' org panggil.
maknanya,
masa salam tu,
dalam 'salam' tu mesti ada duit :p
heehe...

untungglahhh korang...


pastu part paling best,
kena makan gula!
GULA PASIR OK!
ok.
yang ni aku dulu kena!
ciss...
kalo suap gula tu sikit-sikit buat syarat takpe gak!
ni sumbat gula cam sumbat kek dalam mulut aku!
demm!

nak kasi 'manis' katanya.
manissssss laa sangat kan?


kepada mimi.
*mimi adalah anak sedara ku*
selamat bertunang.
semoga cecepat kawin.
ko dapat anak,
aku dah jadi nenek.
ok bye!


eh lupa nak tempek pic ongkawenbetunang.
wanina zareenaz.blogspot.om
Bertunang: 23 August 2008

eh silap gambar.
hew hew hew
sorry!
 bawah baru betui~
Bertunang: 28 August 2012



0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP