Tiny Hand

Rumah Baru :)

 Tuesday, June 12, 2012


cantek tak?
tak kan..?
hmm....

cam bajet best je kann...?

Life is Beautiful by Zareena BeBe


ni je yg mampu ku buat!
kekangan masa...

sekarang ku dah umur 28tahun,
so blog pon kena la 'dewasa' sikit....

hehehe...


blog pun dah bersawang..
sebulan lebih tak hapdet!

sebab....?
seperti alasan biasa,
tak sempat...
ntah apa yg bizi sangat pon tatau~



 
skarang ni ku suka InstaGram...
PHOTOS DO THE TALKING~
:)

@zzareezz







p/s:
best gak kan nama Zareena BeBe. bleh buat brand baju kurung yg dijahit sendiri.
ehh..??!!!~

5 comments:

Jay 12 June, 2012  

aku nak anta baju raye kat ko!!!!! =)

♥ BeBe ♥ 12 June, 2012  

maaf lah.
tempahan raya dah tutup...
hahahaha....

mengong.
aku tak reti jahit la.
jahit baju sindiri je~

nur ramziyah halil 12 June, 2012  

heee...best la branding tu...
komersil bebe...

so..aku nak hanar baju anak aku...boleh ?

Jay 12 June, 2012  

bebe... ko pandai jahit baju kurung ke???
aku nak belajar tapi mesin rosak =( sedey

♥ BeBe ♥ 12 June, 2012  

Agee,
aku tak pandai sangat lagi ni...
hahaha..
ko jangan nak anta-anta sangat. kang tah pehapa jadinye :p
tak beraya anak ko tu :p


jay,
aku bleh aa sikit-sikit..
nak idup :p
senget benget lagi..
kalo mesin rosak, beli je mesen baru~~
lalalalala..

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP