Tiny Hand

Tips pilih calon suami 1

 Wednesday, February 15, 2012


ni tips yg mama ku dok dendangkan kat ku ye....
*tips utk aku mase pilih calon suami dulu*

hahaha....


mama ku pesan,
*sebenarnya ni ciri-ciri menantu pilihan mama kot*
hehe...

kalau nak carik suami nanti, carik yg keje opis biasa-biasa je...
senang raya nanti leh cuti...
sabtu ahad de kat umah~

jangan carik doktor, askar/polis & lawyer...
ni aku pon dah lupa kenapa..
yang ku tahu kalau dokter selalu on-call memalam nanti jenuh..
tengah tidur kene gi keje...

carik orang dekat-dekat je..
senang raya nanti tak bergaduh nak balik kampung~

jangan carik orang _ _ _ _ _ _ _ _ :)
*family members ku pasti faham*

kalau bercinta bagai nak rak pon,
kalau MAK dia tak suka kau,
jangan laa teruskan,
kelak akan banyak masalah timbul~

jangan carik yg hensem sangat,
susah nak jaga..
biar sakit mata, jangan sakit hati!



so, dengan berkat doa seorang ibu,
ku dapat suami yang berciri-ciri di atas :)
hehehe......


kepada sepupu-sepapat & anak-anak sedara ku,
pasti benda ni pon telah didendangkan di telinga kalian kan???



0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP