Tiny Hand

AQASHA -obsesiku!

 Saturday, February 11, 2012

yeahhh....

ingin ku gigit gigit cuping telinga kecilmu...
*tetibe terasa cuping telinga ku kecik. takde cuping sebenarnya!*
lalalalalala~


hehehe...

yang pasti laki aku pon salu nyanyi lagu ni..
tapi part gigit cuping telinga je lah!
tu je yg beliau tau pun~
hehehe...

tapikan...
lagu ni sangat OhSemmmmm....!!
ditambah pulak AQASHA yang nyanyi..
oh!......
*walopon agak geli sikit bile tgk aqasha nyanyi masa time abis cite gemersik kalbu tu :p*
hehehhe.....

banyak kali dah ku ulang-ulang MV ni :p
tak kira dimana sahaja :p

ku nak buat ringtone lagu ni..
tapi ku tak reti laa plak camne :p
dah siap 'potong' lagu dah. ambik part best je :p
tapi...
tu lahh....
tak gheti den nak ngisahkan henpon tu~ ~ ~




0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP