Tiny Hand

Mr.Labuci

 Sunday, January 15, 2012

Korang tengok kan cekikrama semalam....
Cekikrama?
Apekah?
CEREKARAMA TV3 laaa...
Mr.Labuci...

Dilakonkan oleh pelakon kesayangan laki ku~
tidak lain tidak bukan RCW lee...
Bakal 'MADU' ku laaa tu~
*mata naik atas. Tangan kat bahu. Mulut herot. Muka x puas hati*

Memula cam maleh nak ambik port. yelah, MADU berlakon. Sape tahannn???
Hahaha...

Tapi ku layankan juge la. Menemani laki menonton~
hehehe...
*isteri mithali*

Bile dah follow, best plak ;p

Drama pasal suami isteri ni dimana si isteri yang bekerja tp suami tak kerja. Tapi si suami ni pandai jahit baju ;) sume baju si isteri suami yang jahit. Anak n rumahtangga si suami uruskannn....

Wahhhh.....
Kalo laaaa ku dpt suami camtu,
Kompom ku x berbunyi!!!!
Beliau jahit baju utk ku....
Beliau urus rumah tangga!
Ku dah laaa suka baju striking2 n liplapliplap camtuu...
Oh i likeee......
At least ku balik umah beliau dah de ;)
Rumah tak laa tunggang langgang ;)
Kemass je~

I relaaaa uuu...

Tak kerja, tapi bukan laa jenis lelaki 'HAMPEH'. Boleh jahit baju n manik, kira ok laa tu...
Laki ko hado?
Xdo kannnn???
Hahahaha....

tapikan,
Salah 1 azam ku,
*azam tahun ni? Ke tahun depan?*
Ku nak belajo jahit baju kurung ;)
Then jahit manik sendiri....
*dasar kedekut mmg camni*


ADA SESAPA SUDI NAK AJAR?
for freee. Amal Jariah?~


Ku suka kerja2 seni craft ni ;)
Cuma tak berapa 'sempat' je~
hehehe.....


*merepek*
Byk orang kata baju RCW semalam tu x seswai pakai g opis. Tapi ku pakai gak baju cenggitu kekadang ;) tapi salu pakai gi kenduri aa...
TIME GI KENDURI LAA NAK MELARAM! Walopon hanya utk beberapa jam saje ;p
pedulik aaa org kata over ke ape ke. Jeles le tueee xde baju cenggitu ;p
Hahahaha....

De sesetengah orang tak suka baju liplap camtu. Ada jugak yang suka.
So biar lah orang tu nak pakai ape pon. Asal seswai ngan majlis.

Ko x suka, dah diam!


Ok bye!

1 comments:

RAZIFAH 16 January, 2012  

Bebe : meh aku ajar ko jahit manik! *macam lah aku expert sgt!* :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP