Tiny Hand

Zarina AnJoulie

 Wednesday, November 9, 2011

serious minah  ni memalukan kaum yang bernama 'ZARINA'
yeee.....
nama ku zareena. just tak sama spelling je ngan minah tu..
tapi pronunciation sama!
ZARINA = ZAREENA

dah le dulu si pelakon sexy, zarina zainuddin ...!
pon buat hal!
membusuk kan nama aku je!
ehhh.....
hahaha....
*dah le nama bapa pon sama!*
disebabkan nila, rosak susu sebelanga...
sebab ni le ramai pandai teka my full name!

agaknye, encik zainuddin suka letak nama anak mereka zarina kot...
bapa saya je bijak tukar spelling, jadi ZAREENA.
ZAREENA bermaksud GOLD!
*saye rasa nama saya unik!* *tiba-tiba*
tapi kalau zaman sekarang ni,
macam-macam ejaan nama de. double E selalu dah. sebutan pon ade yg terbelit lidah...
hehe..
anak aku nanti ntah pe namenye....
harusLAH ku mengekalkan DOUBLE E tu..
turun temurun tuuuuu :)

berbalik kepada zarina AnJoulie tu,
ku baca kat blog abang NARA,
*gambo pon curik kat blog abang NARA*
seperti biase le...
minah tu mencari publisiti murahan kot...
tengok pic ni.....



ok. itu je...
memang le minah ni membusuk kan nama ZARIEENA!
haihh....


1 comments:

^pARi-pARi^ 11 November, 2011  

be..br aku pasan asal nama zarina je idung mesti mancung2 cam anak mami kan...

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP