Tiny Hand

DIOR MakeOver

 Wednesday, November 2, 2011



Ok...
mari lah tengok pic ku yang gedix lagi retis...

bermekap-mekap bersama DIOR~
*dengan pembelian RM350 dapat 1 makeover. tapi beliau dah terbeli RM700++, maka dapat lah 2 kali makeover :)*

jadinye,
terjadi lah aksi-aksi begini bile ku yang malu lagi kaku ni beraksi di depan kamera di tengah-tengah ruang legar PARKSON disaksikan oleh berbelas orang yang lalu lalang & orang² yang naik turun eskulator.


sekian terime kasih...


 




each pic dapat 2 keping. 1 besar 1 kecik....


 




haaa...
jadi x aksi gedix & retis ku iteuwww...?
hehe...




4 comments:

Dhiya 02 November, 2011  

Aku suke pic yg bulu puih... Sexayyyyy

+ GEE + 02 November, 2011  

pretty...suke yg bulu purple....

Cherrie Pie Sweety 03 November, 2011  

wuhuuuu, samalah, yang bulu putih tu sangatla modellll cantikk

Dhiya Syazana 08 November, 2011  

lipstick merah mcm muke Fasha Sandha. Klu Deq Sha makeupkan ni mesti sebijik... Mau ikut tak kelas makeup DeqSha?

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP