Tiny Hand

Aku bukan Malaikat!

 Saturday, November 19, 2011


aku bukan Malaikat,
Malaikat hatinya suci. Bersih.
Hati aku banyak tompok-tompok hitam..

Aku hanya manusia biasa....
sangat terdedah dengan bisikan dan hasutan syaitan!
Iman aku pon hanya setebal kulit bawang...


memang sejak dari dulu...sampai la skarang,
aku paling takut kalau HATI aku dah MULA bencikan orang...
tak suka dan benci bagi aku adalah 2 benda yang berbeza.
*bagi aku. bukan bagi korang!*

tak suka = tak melibatkan hati
benci = melibatkan hati


aku selalu muhasabah diri...
JANGAN BENCI ORANG!
TAK BAIK!
BIARKAN LAH ORANG TU DGN CARA DIA.
DAH DIA MEMANG CAMTU,
REDHA JEK.
DOAKAN JE DIA...
 


BILA dalam HATI dah MULA ADA RASA BENCI,
aku akan BERDOA pada ALLAH,
supaya LENYAP kanlah PERASAAN BENCI tu..
JANGAN ada perasaan BENCI bersarang DIHATI aku ni...
sebab tu semua akan mendorong HATI kite 'TERPESONG'
*OF COZ hilang rasa benci dengan IZIN-NYA*


Menjadi AKU yang aku tahu,
bila aku dah mula rasa BENCI,
maka susah perasaan tu kembali NORMAL...
*Melainkan dengan IZIN-NYA*
*kalau tak suka pun, lama-lama bleh jadi suka kan?*


aku ni nak MARAH pon susah,
inikan pulak nak BENCI!??



bila aku dah BENCI,
jangan SALAHKAN aku!
sebab KAMU sendiri yang BUAT aku BENCI kamu...!




:: Semoga ALLAH Merahmati Kamu ::
.....INSYAALLAH....
kamu yang tak berkenaan, sila jangan terasa. sebab ni ku tulis secara general. takde sebab korang nak terasa ok! kang tak pasal-pasal de yang terasa, pastu dah taknak tegur pastu cite kat orang aku tak suka dia. WTF?










0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP