Tiny Hand

♥ For The Rest Of My Life ♥

 Sunday, October 16, 2011



Ku bersyukur padamu Ya Allah,
Kerana mengurniakan seorang suami yang cukup sempurna

Kasih Sayang suami semakin hari semakin kuat...
Semakin hari semakin sayang 
Suami menghargai diri ini sebagai seorang isteri yang serba kekurangan.
Tiada rungutan meskipun banyak kekurangan.





ALHAMDULILLAH.....
-Hanya itu pintaku selama ini, Ya Allah-







Sepanjang Hidup - Maher Zain
(For The Rest Of My Life)
lagu ni Hubby dedicate kat i...
terharu!



Aku bersyukur kau di sini, kasih Di kalbuku, mengiringi Dan padamu
Ingin kusampaikan Kau cahaya hati Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oooo...
Inilah janjiku kepadamu Sepanjang hidup Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu Hingga akhir waktu Kaulah cintaku, cintaku
Sepanjang hidup Seiring waktu Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya Aku milikmu Yakini hatiku
 Kau anugerah Sang Maha Rahim Semoga Allah berkati kita
 Kekasih, penguat jiwa Kuberdoa, kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu Kau hadir sempurnakan s’luruh hidupku
Oooo....
Inilah janjiku kepadamu Sepanjang hidup Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu Hingga akhir waktu Kaulah cintaku, cintaku
Sepanjang hidup Seiring waktu Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya Aku milikmu Yakini hatiku
Bersamamu, kusadari inilah cinta 
Tiada ragu,  Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi





0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP