Tiny Hand

Saye dah boleh tulis belog!

 Tuesday, September 6, 2011

Hai :)
*lain macam plak draft blogger kali ni. dah lama ke berwajah baru..?*


RINDU GILERRRR KAT BELOG!!!!


saye dah bleh tulis belog balik..
yehuuuu...
*hubby dah izinkan*
kene berterima kasih kepada cik cherrie & puan aina..
sbb menyusulkan hal ini kat hubby ku...
hubby ku amat menyayangi & menghormati kawan² nye. hehehe...
sebab tu dia kasi tulis balik!
hahahaha....

blog ni blog merapu aku!
blog peribadi la konon!
aku nak cite ape yang aku suke dlm belog ni!
tentang kehidupan ku. tentang orang² yang busuk hatinye. tentang keriangan ku. tentang kerja. tentang pengalaman hidup. tentang apa achievement ku dan mungkin juga tempat meluahkan perasaan untuk mengurangkan stress!


kepada kamu-kamu yang tak suka aku. mohon jasa baik anda, selalulah datang blog ku. baca lah entri² ku. menyampah laa banyak² kat aku. kutuk la aku selalu...
semoga dengan kehadiran anda, dapat lah aku duit dr nuffnang dan pahala berguni-guni :)


hehehe.....


ok. esok tulis belog lagi :)
daa....

3 comments:

~~::loveayna::~~ 07 September, 2011  

wakakaka... x yah nk berterima kasih sgt la yang.. wan tu syg bini.. tu sbb dia x kasi dan kasi balik.. huhuhu.. welcome back!

Cherrie Pie Sweety 07 September, 2011  

yeayyyy welcome back... seronokkk ;)

RAZIFAH 07 September, 2011  

Yeahhhhh... Bebe is back! :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP