Tiny Hand

aku ni kurus ke demokkk?

 Sunday, September 25, 2011

kalo tengok mata kasar,
ku memang cikeding jeee....

dari dulu cikeding...
tapi....
lepas ku operate cyst (2008) ku dah perasan,
badan ku naik sket-sket..
lepas kawen,
hmm......
lagi lee......


naik bukan lee gemuk,
cuma ada pertambahan isi je kat tempat² tertentu...


masa sebelum ku gi operate masa 2008 tu,
kerja ku memangg asik maaaakan je!

bayangkan,
every 2 hours ku lapar!
makan bukan sikit!
kalau kengkawan ku yang 1 skolah,
pasti tau selera makan ku cemana.
means,
selera makan ku x setanding dengan cikeding aku ni haaa~

bile makan,
berat badan maintain jee...
47kg!
kalau x makan,
ku rasa badan ku mengurus!
betol wehh...!
siap sejuk-sejuk, gigil-gigil lagi.
kalau timbang,
sure turun 2kg!
serious!

skarang ni,
badan ku dah pelik.
kalau tak makan,
dia maintain n ramping tang perut :p
kalau makan lak dia mengembang.
hehehe...

sebelum puasa ritu,
ku rasa badan ku berisi.
tang perot,
ponggong,
n kat belakang badan..

lepas puasa,
semua tegur ku kurus balik..

masalahnye skarang ni,
time aku rasa aku agak berisi (lepas kawen)
kawan² / sedara mara / orang sekeliling x plak togor aku ni berisi.....
*hubby je kata berisi sket. berisi cantik katanya. xtau la nak sedapkan hati ke ape*

skarang ni,
aku leh pakai seluar ku yg sebelum kawen punye tau...
seluar bli pas kawen, agak longgar...
tapiii...
berat ku dah jadi 52kg..

argghhhh....

kadang² ku rasa cam badan x seimbang..
kaki kecik,
badan n kepala besar..
cam doraemon!

so....
aku ni kurus ke gemuks?

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP