Tiny Hand

Glemer giler #AdindaEvans

 Thursday, June 2, 2011

kalo korang ade twitter,
perasan tak Trending skarang ni topic AdindaEvans?
huhu...

pemes kot pempuan tu skang..
tapi dia tau tak dia dah pemes?
hahaha....

tengahari semalam adik aku baru je tunjuk 1 blog ni..

blog kepunyaan seorang gadis 14 tahun yg mengaku dia dah x VIRGIN!
dengan bangga nya!
giler ahh minah tu!
ni belog dia gi laa usha² :p 
nak follow pon bleh :p

haih..
malas nak komen apa²..
korang baca aa...


bebudak zaman skarang ni tak de ke rasa nak 'simpan' dara untuk suami?
lelaki pon kalo nak carik bini mesti nk yg 'elok'
haihhh....

kalau kene rogol ke ape ke x kesah aa..
itu lain kes!
ni yang sukerela ni..
ape kes????

1 comments:

Cherrie Pie Sweety 02 June, 2011  

itula, kita baca mengucap panjang.. risau anak2 kita plak nanti.. aduihh cmnerla skrg ni.. serammm

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP