Tiny Hand

ade jugak orang tak suka cita Nora Elena ye? hehehe....

 Saturday, June 4, 2011

hari ni cuti.
hubby kerja plak..
aku takde kerja..
*ade kerja sebenaarnya. tapi takde motibasi nak buat! hahaha...*
so aku dok datang melepak kat Sengal (Sengal = rumah ibubapa)

tengah aku godek2 fesbuk tengok2 ape yang menarik,
aku terjumpa 1 link ni...


dia ni dok cakap cerita nora elena TAK LOGIK!
TAKDE LELAKI cam SethTan tu...
MANADE LELAKI ROMANTIK camtu dlm dunia ni..!

hehehe....

comel jee konon2 cam nak tulis surat rasmi kat tv3 :p

tapikan..........
ade je tau lelaki cam SethTan tu :)




SUAMI SAYE!  :)
Alhamdulillah.
saye seorang yang bertuah berkahwin dengan lelaki seperti itu..
lelaki berkualiti camtu 1 dalam 10,000 kot..
hahahaha....




0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP