Tiny Hand

AKU & KAMU

 Sunday, May 29, 2011

tajuk post kali ni adalah tajuk lagu..
tau kan lagu pe..?

Aku Dan Kamu


Kau masih cantik seperti dulu
Saat bersama kujumpa dengan mu
Terasa ingin ku bersamamu
Tapi aku tidak seperti dulu

Kau senyum mesra

Mungkin tak mengapa
Tapi ku tak bisa
Pasti ada yang kan terluka

Jangan ditunggu

Pasti takkan berlaku
Walau kucinta kamu
Biar disimpan
Adakan sempadan
Aku dan juga dirimu

Kini aku telah berdua

Masa depan yang tak kita duga
Kutahu kau masih mengharap jua
Tapi ku tak bisa meninggalkannya



lagu ni masa aku kat matrix~
pemes gile~
hehe....
skang ni plak,
laki aku asik dok main gitar lagu ni je..
best laa plak dok dengar dia main gitar sambil nyanyi :)

masa kat matrix dulu,
dalam kelas,
meja kitorang disusun 5-5-5..
kira 1 group 5 orang..
aku dah lupa apa dipanggil 'group' waktu tu..
kira geng study group la...
group aku 1st group dok kat pintu masuk :p
BEBE-PAH-DINI-ASIAH-NADIAH
*aku dok: depan nadiah.sebelah kanan pah.depan pah asiah, dini lak dok tengah2 antara meja pah ngan asiah :)*

kalau kami ngah wat tutorial ke ape ke kan,
kan ke lagu ni pemes,
so sambil2 wat keje ade je laa salah sorang kami ni nyanyi/humming lagu ni :p
"kau masih cantik, seperti dulu~"
dan ade jugak salah sorang atau dua orang atau semua,
yang mana perasan antara salah sorang kami ni nyanyi,
maka,
akan menjawab....
"aku cantek? mekasih~"
yeee...
kami kamu semua perasan cantek..
hahaha....

dan sampai 1 waktu tu,
semua tak nyanyi!
gara-gara tension sebab kawan-kawan kesayangan semua perasan!
hehe...


dan sekarang,
setiap kali incik wan mendendangkan lagu tu,
saye pasti akan teringat 4 lagi kawan saye tu :)
ape agaknye mereka tengah wat sekarang ye~
dorang ingat kat saye lagi x?



ehhh...
lupa lak.
ade lagi satu lagu..

kalau salah sorang dari kami nyanyi,
dan bila sampai part lirik...
.....AKU BUKAN ORANG SUCI....~
semua pon cakap..
"haaaa....ko tak suci dah????!!!!!"
bongok je!
hehe...


sweet memories~





0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP