Tiny Hand

aku emosi!

 Tuesday, May 17, 2011

1. aku emosi sebab laki aku g outstation 2 minggu.


2. aku emosi masa aku salam cium tangan dia pastu dia cium dahi aku! SEDIH~


3. emosi aku tak stabil, so aku main game kat fesbuk. GARDEN OF TIME. Game carik barang tersembunyi~
bila tak jumpe lagi emosi....


4. dan sebelum semua ni terjadi, aku emosi tgk cite NORA ELENA.
Seth Tan | Elena | Id

aku stress ngan ID tu. hampeh nye laki. takde sape laa nak rampas tunang tersayang ko tuh (walaupon aku lebih suke SETH TAN ngan ELENA). toksah aa gelabah. relex aa. tanye aa elena leklok. ni nak marah je. marah die je tahu, habis elena nye marah x pikir lak. bila kawan tu ajak konfron taknak plak. pengecut! bila dah nampak tunang tersayang awak tu nak cakap sesuatu, dengar je la. yg lebihkan kerja pesal? sambil wat keje takleh nak dengar ke??
mengong tol! dah la tak kacak~
huhu..
stress aku tgk cite tu...
sib baik AARON AZIZ kacak! isk..renungan mata dia kat elena comell je~
hahaha....


ok. skarang dah tak emosi :)
jom kite tido.
esok cuti, nak gi breakfast ngan mama, pastu sambung main game~

nyte~

1 comments:

Cherrie Pie Sweety 17 May, 2011  

heheheheh kan? stress tengok perangai si eid tu.. jangan marah kalau awek ko nak kat seth plak pasni haha.. yang.. kita tetap rasa nak cium2 aaron hahah

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP