Tiny Hand

Hikayat Merong Mahawangsa

 Sunday, March 13, 2011

gambar ni curik kat rumah encik gugel



semalam tengok cite ni kat TGV Kinta City Ipoh.
ye la,
kat mana lagi kan?
huhu...



bagi aku la kan,
yang tak berapa gemor dengan SUBJECT SEJARAH ni,
*asik failed je bile exam*
cite ni BEST..
saye boleh paham cite sejarah :p
hehe...


OK la untuk "PRODUCT BUATAN MALASIA"
lain dari yang lain..

ade scene perang, scene cipon, scene kelakar.
hmm...
cuuuukup rasaaa......!
hehe~




korang bayangkan laa betapa bangangnye aku ngan subject sejarah ni..
ade ke LANGKASUKA tu aku kata SINGAPORE!
cisss...wat malu kaum jee~
*wat kene gelak ngan laki aku aje*

aku siap tanye laki aku lagi,
Aku : yanggg, mase skolah dulu ade ke belajar pasal MERONG MAHAWANGSA ni?
SiDia : Ade!
Aku : Bab Ape yangg?
SiDia : Bab KERAJAAN MELAYU LAMA sebelum bab KESULTANAN MELAYU MELAKA
Aku : *buat muke blurrrrr*


hehe~
see~
KRITIKAL KAN?




so,
kepada mekeme mekeme semue...
gi la layan cite ni..
Best!
tak mengecewakan!





cayalah KRU^STUDIO!


3 comments:

Cherrie Pie Sweety 14 March, 2011  

he.. xsabar nak g tengok gak... :)

:: Nursyahida Daud // Scha :: 16 March, 2011  

my dad pon beriya nak tgk cyter nie....visit my bl0g back ok...

.nina.z. 16 March, 2011  

yeah..
movie wajib tengok dis year~

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP