Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 6 - Favorite superhero and why?

 Sunday, February 6, 2011

Day 6
Favorite superhero and why?



hehe...
tajuk ni i suke :)
my childhood superhero adalah:-

ULTRAMAN TARO! kacak kan???????

fewwit!
jangan jeles!

i minat gilee aa Ultraman TARO..
walaupon adik beradik die yg lain ada such as ACE, GAIA, TIGA n etc...,
i tetap kipas susah mati ultraman TARO!

kacak gile aa bile TARO tengah bertarung!
sampaikan i percaya,
kat JEPUN je ada ultraman & resakse!
siap pasang angan2 lagi dah besar nanti nak g jepun,
nak jumpa ultraman!

kan ke dalam cite ultraman ni dorang lawan resakse tu kat "town"
siap ade menara letrik lagi..
kalau terkena, mesti ade percikan api keluar..
memang percaya gileerrr aa RESAKSA tu wujud!
resakse & ultraman ade kat jepun je!



p/s: masa kat UiTM dulu ade classmate ni kawan2 gelar dia TARO..
ohhh... rasa cam nak minat je brader tu.
tapi nasib baik tak terjadi apa2 :p
opsss.. statement apekah ini?


hehe....


sekarang uols mesti tahu kan sape TARO i???!!
yesss...
HIM!
my 1 & only :)

TARO = Abang Ayam :)








0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP