Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 27 - Why are you doing this 30 days challenge?

 Sunday, February 27, 2011

Day 27
Why are you doing this 30 days challenge?




kenape ye sae wat mende alah ni?
sebab..
saye nak cuba try test...

BOLEH ke saye tulis blog HARI-HARI dalam keadaan saye yg bizi ni?


jawapan nye...

BOLEH & TAK BOLEH......
saye tak buat yang bleh auto publish tu tau...
kalau camtu, sah2 laa hari2 tros je ade entry...
huhu...

so maknanye,
saye tak boleh nak menulis belog hari2...!
kalau korang tengok balik,
tarikh nye hari2 kan..?
tapi sebenarnye tidak ;p
saye ngelat :p

so saye dah hampir berjaya menghabiskan CABARAN 30 HARI ni,
tapi tak seperti yang saye harapakan laa..
ye la..
kadang2 ade mahMOOD.
kekadang takde..


tapi atleast,
saye masih boleh berbangga :)
saye still habiskan ape yg dah saye mulakan..

BUKAN SEKADAR HOT-HOT-CHICKEN-SHIT saje :p

hehe....




0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP