Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 26 - What do you think about your friends?

 Saturday, February 26, 2011

Day 26
What do you think about your friends?





saye amat menyayangi kawan-kawan saye....

sebab saye tak pandai berkawan~
saye tak reti nak memulakan sesuatu perkenalan...


biasa laaa...

i kan PEMALU...
orang-orang spesis i ni memang camni...
terima kasih kerana memahami...


kawan-kawan saye semua baik-baik..
sebab kalau dorang tak baik,
saye tak kawan dengan dorang~

masa study dulu, 
kalau saye demam,
dorang mesti jaga saye..
masa nak sahur, dorang sediakan makanan untuk saye..
biase laa......manusia PEMALU memang camni :)



THANX KORANG :)
i lebiyu



kawan-kawan saye semua saye sayang tau..
sebab, kalau dia bukan kawan saye,
saye tak sayang..


tapi...
ade gak kawan yang makan kawan...
tak tau pesal..
tak cukup nasik dalam Mesia ni kot~




ade dulu kawan saye,
dia buat FITNAH kat saye..
hmm..
jahat kan...?
tros saye takmau kawan die...
dan tak tau bile saye nak maafkan die...

kawan saye yang jenis 'hek ele' pon dah ramai skang..
tak tau kenapa...
hmm...
sedangkan peta dunia pon boleh berubah..
inikan pula manusia~


walopon korang 'pernah' tak suke aku,
tapi korang sayang aku kan????
hehehe...

kite kawan sampai bebile taw~



tapi....
kesimpulanye.....


kawan-kawan saye sume BEST~
SAYANG KORANG~



yaALLAH yaTUHANku...
KAU berkatilah semua kawan-kawan aku,
sayangi mereka seperti mana aku sayangkan mereka,
KAU berkatilah hidup mereka,
eratkanlah silaturrahim antara kami hingga akhir hayat..

kepada kawan-kawanku,
selalu lah sedekahkan AL-FATIHAH untuk aku nanti ye....
AMIN...



1 comments:

Cherrie Pie Sweety 26 February, 2011  

insyaAllah kawan sampai bila2..
walau tak selalu jumpa tapi dekat di ahti..
kalau ada silap, sila tegur saya..
kalau ada apa2, terus terang tu jer resipi nak kekal lama berkawan heheh :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP