Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 19 - Nicknames you have; why do you have them?

 Saturday, February 19, 2011

Day 19
Nicknames you have; why do you have them?


hihi...
nama sebernar: Zareena
*nama adalah kontrolbesi*

macam² nickname saye dapat :)
kali ni saye cite lagi ye :)



NINA 
 mama yang kasi nickname ni..
rasa nye sebab saye ni seorang yang AYU lagi BERSOPAN SANTUN dan LEMAH LEBUT
Family je yg panggil & nama komersial masa bekerja
*mereka panggil Nina & Kak Nina & Cik Nina & Puan Nina*
kawan² takde panggil nama ni ye. GELI AKU~


AYONG
direka ketika saye mendapat adik pada umur 7 tahun!
Adik², Adik² sedara & Hasya panggil nama ni.
ye laa i kan yang sulong lagi cun~
*eh...dah lama tak cite pasal hasya si budak kecik tu kan???*


BEBE
nama ni aku dapat masa kat MATRIX.
tak tau cemana leh dapat.
*PAH yang bagi nama ni. ce cite ce citee*
kat UiTM pon pakai nama ni.
sampaiiiii laa skang nama ni still glemer lagi :)
jangan nanti jadi OPAH BEBE udah laaa yee~
*tak kuasa i*


LINA
nama ni digunapakai semasa aku still menetap di Subang Jaya :)
jiran2 tetangga disana panggey nama itu...
mereka terdiri dr pelbagai bangsa,
mungkin tergeliat lidah semasa mahu menuturkan NINA..
tu yg jd LINA tu :p



WANINA
ni kire nickname tak?
tak kire!
nak mention jugak~
ni SiDia yang create nama ni :)
combination WAN + NINA :)
apa2 signiture, pasti SiDia menggunakan WANINA :)
sampai i pon terikut2 :)
*sweet kan seorang lelaki yang create*



SAYANG
ni pon dikira nickname tak?
hehe...
ni SiDia yang panggey :)







daaa~

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP