Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why?

 Thursday, February 17, 2011

Day 17
Someone you would want to switch lives with for one day and why?




penatnyee buat CABARAN 30 HARI NI! :(
hari² kene wat entry :(

tapi...
best jugak...
untuk entry hari ini,
saye rase saye nak BERTUKAR jadi seorang RAJA :)
*Ampun Tuanku*
bukan raja sehari taw
*raja sehari dah penah jadi dah*

ni RAJA yang memerintah tu..!

sebab pe?
sebab saye nak tau kehidupan RAJA-RAJA dalam istana tu cemana..
*bizi body memang camni!*

dorang makan nasik pakai tangan ke pakai sudu?
kalau dorang tido pakai baju pe?
*kain pelikat ngan baju pagoda ke?*
kalau masa lapang dorang men fesbuk x?
dorang bace novel x sebelum tido cam aku?
wife dorang pakai baju kelawar tak time tido?
kalau minum air pakai straw ke gogok camtu saje?
kalau dorang bercakap, guna bahasa camne?
kalau husband & wife bahasakan diri kanda & dinda ke?
dalam istana pakai kasut ke bukak kasut?
ape je dorang buat dala istana tu?
kalau nak masak, pekerja istana tu yang pegi pasar ke orang pasar yang hantar bahan ke istana?
nak gak tau gaji pengawal peribadi dorang tu berapa?


hmm...
saye nak tau itu je laa pon..
bukan sebab nak memerintah negara..

tapi kalau setakat nak tahu tu je,
baik ko jadi TUKANG MASAK DIRAJA atau PEMBANTU DAPUR, atau PENGAWAL PERIBADI, takpon ko jadi je KERUSI or MEJA..



alaaaa....
bukan lama pon!
just for a day :p




0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP