Tiny Hand

Blogger Tegar! Day 10 - Songs you listen to when you're happy, sad, bored, hyped, mad

 Thursday, February 10, 2011

Day 10 
Songs you listen to when you're happy, sad, bored, hyped, mad


alamak...
entry ni...
saye ni bukan nye GILA Lagu!
bukan hap-to-date punye olang!

aiseh...
i suka lagu oldies...
*tak laa oldies sangat ye!*
malay & english..
yang baru2 ni tak minat..
cam tak reti wat irama n lagu je!

radio kegemaran pon SINAR FM :)

tak tau laa nak specific kan lagu tu..
kadang2 main dengar je~
kat bawah ni contoh je tau..
sebab tak tau nak letak pe :p
korang paham2 je laa ye "genre" nye~


happy
 kalau happy dengar lagu yang ala-ala BOLEH KAROK!
heeeee~


sad
lagu2 slow english oldies kot

bored
 kalau boring suka dengar lagu2 ungu :) heee~


hyped
lagu terkinja-kinja seperti ; NOBODY2 BUT U!
[wondergirls]
dan sewaktu dengannye~


mad
marah = Maher Zain or Zikir
[lari semua setan2 dalam hati tu]





0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP