Tiny Hand

Blgger Tegar! Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently

 Sunday, February 13, 2011

Day 13
A letter to someone who has hurt you recently




haaa...
best2...
nak luahkan perasaan saye yang terbuku :(





FLYING WITHOUT WINGS TO: 
SAYANG~


Kehadapan sayang yang dicintai & di rindui selalu....,
maaf jika hati sayang terguris dengan hadirnya warkah ini...
jika hati sayang terguris, hati saye lagi terguris!
sebenarnye,
saye tahu sayang memang minat kat dia dah lama,
dari sebelum kawen ngan saye lagi. btul tak?
tapi disebabkan desakan hidup & ekonomi sayang yang kurang stabil,
sayang gagal memilikinye :(

saye menyesal memberi keizinan pada sayang untuk memilikinye...
saye fikir, dengan saye bagi semua apa yang awak nak,
saye akan bahagia!
ye laa kebahagaan awak, adalah kebahagiaan saye...

tapi,
sayang jadi tak adil dengan saye :(
saye yang lebih dulu menjadi kesayangan awak tau!
tapi awak lebih kan dia dari saye!
AWAK TAK ADIL!!!!


awak balik rumah je,
tros awak cari dia...
awak begitu 'asyik' dengan dia!
 tapiii....
kenapa bila awak nak makan fries n nugget awak tak suruh je dia masak?
nape saye yang kene basuh baju awak?
kenapa bukan dia?
kenapa bila nak tidur awak datang kat saye?
nape tak tidur peluk dia je?!!
kenape..
kenapa..
dan kenapaa??!!

saye jeles dengan dia!
ape lebihnye dia?!
apa kurang nye saye??!

dan sekarang,
 SAYE MENYESAL MEMBERI KEIZINAN ITU..


walaupon awak tak adil ngan saye,
saye tetap tak sampai hati nak halau 'kesayangan' awak tu dari rumah~
saye biar je dia duduk rumah kite :(
sebab saye terlalu sayangkan awak...
demi awak,
walaupon hati saye sakit & kecewa,
saye rela...

DEMI CINTA SAYE PADA AWAK,
saye rela dimadukan~
dengan........































PS 3
 :(






2 comments:

Cherrie Pie Sweety 13 February, 2011  

hehehe
epit dengan bolanyaaa.. wan dgn ps3.. laki ni mmg gitula yer

.nina.z. 13 February, 2011  

bola takpe yangg...
kadang2 je "dia" ada..
tp yang kes wan ni, hari2 wan leh nampak "dia"
huhu.....

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP