Tiny Hand

Kenapa saya camni?

 Tuesday, January 18, 2011

Kadang2 geram gak pada diri sendiri!

Selalu sangat nak mengalah..
Kalau orang marah2 pon diammmm je!!!

Ce sesekali ko marah balik je!
Kenapa ko tak lawan balik?
Kenapa laa ko tak maki je dia kalo dia nyusahkan ko.
Kenapa ko tak lempang je?
Y u don't tell off je?
Apesal mulut ko x laser? Laser laa sket..
Haihh....


Adakah ini satu kelemahan atau kelebihan?

Kenapa saye takmau marah orang?:
SAYA KESIAN KAT DIA. Orang tengah marah. Bukan sedar pon. Kalau orang tengah marah baik diam je. Jangan simbah api ngan petrol..
Ade la tu aku wat salah. <-- ayat sedap hati.
Kalau nak marah sangat pon, mesti volume sy tak naik sangat! Mesti orang tu tak tau yang saye ni tengah MARAH SANGAT!

Lagipon, sy x suka 'ada conflict'. Susah nanti. Nanti sy sedih :( biar laa orang buat saye. Saye kalo bleh taknak kasi orang lain sedih n terasa hati dgn kata2 saye. Baik laa sy diam je..

Kalau sy tak suka orang tu, saye tetap akan kawan ngan dia. Walaupon dalam hati, YA ALLAH...!
*hipokrit yg berjaya! Yeahhh~*

Tak pon sy akan elakan diri dari beliau. Biarlah dia dgn dunia dia...

Tapi kalau meluat, menyampah n etc dgn seseorang, mulut saye akan cot cet cot cet kat kengkawan ;p hehe...
Marah je diam ;p


Haaa...
Tu laa zareena!
Amarah dia susah nak activate.
Tapi kalau PMS, auto ON ;p
But, please don't TRY me OK!

Saye ni elemen tanah. Pijak laa korang, buat laa ape pon. Skali tanah marah, mungkin kamu semua akan di telan oleh bumi (tanah tu kira cam bumi la kan?)
*incik wan elemen angin. Memang hangin!*sabo je laaa*


Err...
Pernah tak korang tengok aku MARAH wahai sahabat2 yang ku sayangi???





Sent from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Anonymous,  19 January, 2011  

xpenah tgk ko mrh..
sbb ko kelaka..hehe:D

Rilekssss sudah...
Watpe nak marah2, nnt sel2 kat muka mati,cpt la jd tua..

Kalo rs nak mrh, tgk cermin and senyum dpn cermin tu.Confirm ko xjd nak mrh sbb dah tersengih2 dpn cermin tu sorg2..

hehe..

peace!

Z A F 19 January, 2011  

spe marah ko ?
ce cite..
bia aku tolong mara..
hehe

Z A F 19 January, 2011  

spe marah ko ?
ce cite..
bia aku tolong mara..
hehe

.nina.z. 07 February, 2011  

aku klakar?
biar betik?

kak,
takde sape marah..
ni orang2 luar yg takde kene mengena nan aku..


kalau aku kata bapak ko marah aku camne?
ko gi la marah balik bleh?
huhu...

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP