Tiny Hand

email.

 Sunday, January 30, 2011


saye dapat email dari PM..
apekah?
kenal saya kah?
pasti sume orang pon dapat kan?
sesape yg tak dapat tu,
mari saye kongsi..


nama pon 1 Malaysia kan??







Salam 1Malaysia!

Saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Cina buat seluruh rakyat Malaysia, khususnya bagi mereka yang akan menyambut perayaan yang penuh dengan kemeriahan ini.

Setiap kali tibanya perayaan ini, saya masih terbayang kemeriahan dan keceriaan yang saya lalui semasa kecil. Sudah pasti saya tidak akan ketinggalan mengikut ibu bapa saya menziarahi rakan-rakan beliau yang berketurunan Cina. Makanan kegemaran semasa musim perayaan ini semestinya kuih kapit, kuih bangkit, tat nanas, kerepek "ngaku" manakala limau Mandarin sering menjadi pilihan utama. Teringat juga, sewaktu kecil adakalanya saya dihampiri oleh rakan-rakan ibu bapa yang menghulurkan angpow. Tetapi sekarang, suasana sudah berbeza. Hidangan sudah berubah, pelbagai juadah seperti sate, ais kacang, mi rebus dan maruku juga disediakan.

Semoga di Tahun Arnab ini, kita akan sentiasa berada dalam suasana penuh kemakmuran, kebahagiaan dan juga dianugerahkan kesihatan yang sempurna.

Selamat Tahun Baru Cina, Gong Xi Fa Cai!


Ikhlas daripada
Najib Razak & Keluarga 
hehe :p

saye akan simpan email ni sampai ke anak cucu cicit saye..
bukan senang PM nak kasi email..
atleast nanti bile anak cucu cicit belajar sejarah,
bila belajar bab perdana menteri yang ke-6,
bleh laa dia eksyen ngan kengkawan die,
"nenek aku dulu, penah PM tu kasi email!"
 
 
 

3 comments:

Aimi A.Z 30 January, 2011  

Zareenaaaaaa, aku pun dapat. hehe~

RAZIFAH 31 January, 2011  

Bebe, aku juga dapat.
Akak aku kate, PM gune database mediaprima. So, if sape2 yg ade register tonton, catch up tv (dulu) dpt lah emain\l tuh!

p/s : tak tau sejauh mana kebenarannya! :)

.nina.z. 07 February, 2011  

aimi, kene simpan tu email. bukan senang PM nak kasi email. huhu...

pah, mungkin betul ape yg akak ko kata tu :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP