Tiny Hand

haish....adik! adik!

 Wednesday, December 22, 2010

2        3         1       4

hai..
saye de 4 adik beradik...
yang kiri no 2, then no 3, im d eldest & sebelah tu d youngest!
no 2 & 3 tu twin!

semua lain kerektor..
saye seperti yang anda semua maklom laa kan cemana :)
hehe..
yg no 2 ni lebeh kurang cam aku je :p
no 4 pon lebeh kureng je.tapi dia over sikit dari aku..!
yg no 3 ni pelik sikit..
xsuka kuar rumah, jalan2 pon kureng, cakap pon cam malas. kalau kitorang kacau dia, pasti kami kene lempang sekor². asik memerap je. kalau kitorang gi berfoya2, pasti dia x join! asik mengadap komputer & download movie/lagu korea. sampai kene marah ngan babah :p hahaha....


al kisah nye....
tetiba dia leh bersuara begini!


"AYONG, AKU NAK ANAK SEDARA! KAWAN² AKU SUME DAH ADA ANAK SEDARA. AKU JE TAKDE LAGI!"
"AKU NAK ANAK SEDARA LELAKI!"

siap request lagi nak baby boy!
*aku pon x pk apa² lagi tau!*
dan semesti nye aku rasa bagai kan...

WTF?
apesal tetibe?
pelik bin ajaib....
gerun..
gelabah...
mushkil...
lamunan terhenti..
tak puas hati..
nak tergelak..

sume ade laa...!
hahaha.....

sian...
ko nak anak sedara ye???
mintak laaa kat KAKAK!
huahuahuahua...

aku nak enjoy!


*orang yg jarang bercakap, bila dia bersuara, kita akan 'rasa' sesuatu*

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP