Tiny Hand

HAI..!

 Sunday, November 7, 2010


HAI..

nama saya ZAREENA..
ni gambar versi saye 'still' kurus! tak kawen lagi :) ngeeeee :D


saya ada banyak nama panggilan...

nina
BEBE
Zareena
Zaree
Reena

koran pilih laa salah 1 ye..
apa2 pon bole nak panggey saya :)

family panggil nina
kawan2 teknik panggil zaree
kawan2 matrix & UiTM panggil BEBE
kawan2 keje panggil nina
kawan2 skolah rendah/smgr panggil zareena

tapi...
kebanyakkan nye sume panggil BEBE
korang suke ye nama tu?
oh...aiman tak kesah~




p/s: nanti bila saya dah jadi nenek. jangan dorang panggil OPAH BEBE sudah!
tak rela i~

2 comments:

SHILZ 08 November, 2010  

weyh ape sejarah name bebe ko tu eh..aku mcm tetibe je pggl ko bebe mase kat matrik..ahahaha

.nina.z. 08 November, 2010  

ntah.
PAH yang kasi nama ni...
sebab aku panggil dia PAH..
(actually,PAH suh panggil dia JIPPI)
tapi aku meluat ngan nama JIPPI tu, so aku reka nama dia PAH. dia x puas hati, dia panggil aku BEBE.

BEBE mungkis sbb aku pakai braces kot dlu. ntah laa :p
hahaha...

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP