Tiny Hand

Diari Kehidupan Saya

 Friday, October 22, 2010


sebenarnya,

tujuan saye buat blog ni,
sebab nak cerita tentang kehidupan saye :)
cerita sedih, gembira, marah, bosan & sebagainya..

tapi..
kalau apa yg saye cerita tu,
akan menjadikan sesetengah pihak sakit hati,
ape perlu saye buat ye?

kalau sebelah pihak je sakit ati xpe jugak,
ni dia laser balik kat kite!
aku lak yg sakit ati..
tak pasal²..
tetibe je..

so,
ape perlu saya buat?

tidak berbelog lagi?
*bodoh laa saya kalau tidak berbelog disebabkan orang² yg begitu!*

atau tukar je ke belog lain & PRIVATE?
*haaa...that sounds better*


saye tak kisah kalau xde pembaca sekalipun...
asalkan saye meluahkan perasaan dengan menulis..
kan?


rimas laa dengan penyibuk!
penyibuk yang sakitkan hati!
yang suka menjaga tepi kain orang lain!
yang menjadikan saya sebagai bahan 'berita sensasi'
oh..terasa seperti artis plak :)
dan tetiba rase glemer plak :p
hehe~



haa..
ni baru dapat tahu, NANA AF1 tu dah selamat deliver baby girl :) BABY ALTHEA :)
*saye ambil tahu pasal peminat NANA*

pastu aqasha dah kawen eh? :(

dynas pon dah de baby eh? cam tak tahu jee :(



sungguh ketinggalan zaman aa ko nih!

5 comments:

Cherrie Pie Sweety 22 October, 2010  

ha ha yang
ignorance is bliss..
pedulikanlah..
tapi kalo sampai menjadi cerita sensasi agak tidak enakla kot..
pelik ada manusia begitu

SHILZ 22 October, 2010  

weyh ko yang 1 week kadang satu entry pun ade orang dengki ke..aku ni hari2 ade entry mesti orang annoying kan..hahah..ala be..jgn r private..biar je dorang ni..suke sebok..klu tak suke, buat pe bace blog orang...penyebok mmg cam tu..haih....suke ati r nak tulis ape kan..

SHILZ 22 October, 2010  

weyh ko yang 1 week kadang satu entry pun ade orang dengki ke..aku ni hari2 ade entry mesti orang annoying kan..hahah..ala be..jgn r private..biar je dorang ni..suke sebok..klu tak suke, buat pe bace blog orang...penyebok mmg cam tu..haih....suke ati r nak tulis ape kan..

SHILZ 22 October, 2010  
This comment has been removed by the author.
Dhiya 24 October, 2010  

dear, bagi aku..let them be...

and bagi aku, pegang quotes ni "you know that you are fabulous when people u don't know hates u"

so, stay fab k dear...dorg busuk hati, hati kotor, hitam. biarkan.

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP