Tiny Hand

tak suka

 Tuesday, August 10, 2010

kalau tak suka belog saya,
kenapa anda selalu je kesini?


kalau tak suka saya,
kenapa still nak baca diari kehidupan saya?

kalau saya ni suka menunjuk tentang apa yang saya ada,
kenapa still ambik tahu?

kalau rasa hati tu sakit,
kenapa perlu di tambah sakitnya itu?

ada saya suruh kamu datang melawat?
tak de kan?

kalau kamu tak datang pon,
saya x rugi apa² pun...

sikit pun tak :(


sudah² laa tu...
tak penat ke?


takde apa yg best pon tentang saya,
apa yg saya ada,
kamu juga ada,
tapi apa yang saya tiada,
mungkin kamu ada :)

saya tak kata saya perfect,
seperti yang di canang² kan,
tapi,
saya merancang kehidupan,
agar dia lebih teratur :)

jika apa yg kita rancang kan tu tak menjadi,
kita still ada PLAN B kan?

usaha itu tangga kejayaan,
rezeki masing²,
siapa kita untuk mempertikai?


kita hanya merancang,
Allah yang menentukan segalanya :)

ingat tu :)


6 comments:

Cherrie Pie Sweety 10 August, 2010  

abaikan saja yang people yang behave like that.. he/she is sick sebenarnya..sick inside.. takleh tengok orang lebih..abaikan jer kay.. :)
yang penting ada kawan2 yang ikhlas berkawan adn never had feeling nak dengki2 ke apa :)

.nina.z. 10 August, 2010  

ape yg kamu suke geee..??
:p
hehe...

.nina.z. 10 August, 2010  

tu laa yanngggg...
geram jeee..
rase cam nk laser je...
hmm....
ntah pehapa je kan :(
memang nak abaikan jek..
tp..
geram! :p

Anonymous,  11 August, 2010  

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

.nina.z. 11 August, 2010  

anon,
TQ for d visit..
btw, what assignment is it? :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP