Tiny Hand

Salam Ramadhan semua :)

 Friday, August 13, 2010

Assalamualaikum....

Ramadhan datang lagi..
Alhamdulillah sebab diberi kesempatan sekali lagi menyambut Ramadhan Al-Mubarak :)


ni adalah Ramadhan ke-2 kami suami isteri :)
juga still berdua :)


Ramadhan yg pertama dulu,
kami x rasa pon 'Ramadhan bersama'
sebab,
incik wan kan berniaga,
buka puasa pon kat pasar Ramadhan tu..
*pengalaman baru bagi saye :)*
takde makan hidang2 kat umah...
pas makan,
kemas2 barang then bergerak laa balik umah :)
dah sampai uma kene lak cuci2 segala periuk belanga yg ada :p
pastu,
2-2 membuta x hengat dunia!
penat gilossss!
sahur pon x bangun.
makan berbuka tadi tu je...
pastu sok berbuka baru makan balik :p
terawih memang x gi laaaaa! :p

agak kelam kabut rumahtangga ku sekejap...
kain baju bertimbun x basuh, x berlipat...
dengan kami baru pindah rumah nye...
barang pon x abis kemas lagi...
hmm.....


diz year,
semangat kami nak g terawih..
full terawih..!
stakat ni incik wan laa full...
saye memang xleh full la kan :(
of coz!
lgpun saye diserang demam harini :(
akibat daripada terkena hujan renyai semalam :p
hi hi hi :p

ni pon ngah tunggu time je nak bli nasik wanggey letak dalam plastik hitam bersama teh-o-ais di tengahari yg panas terik..
drive thru ok!
hahahaha....


1st day puasa,
berbuka kat umah mama :)
2nd day puasa,
ingat nak memasak...
semangat nih..
tapi,
mama ajak lagi berbuka di sana..
hmmm....
last2 semangat memasak terkubur begitu aja :p
hahahaha....

sahur?
saye ni jenis x bangun sahur...
jenisnye sblm tido tu makan siap2 :p
incik wan pon kata dia x bangun sahur..
tapi tadi saye 'tersedar' yg dia bangun sahur makan epal.....

apekah...?
memang x bangun sahur or takmau susahkan saya bangun sahur sebab saye x bersahur?
haaa....
yg tuuuu kene selidik :)


pelanggan-pelanggan ayam percik kami di Bazar Ramadhan Medan Gopeng pasti tercari2 kami kan...?
hehe...
sian u ols :p
hmm...
SMS yg diterima juga banyak bertanyakan dimana gerai kami..
hahaha...
rase sedih lak bila bgtau yg diz year kitorang x berniaga :(
pasti kalian kecewa kan...?
hehehe...
bagi ibu2 mengandung yg mengidam ayam percik incik wan tu,
maafkan kami kerna x bisa menyempurnakan hajat :p
cheeewah...!

so...
itu laa serbe sedikit sebanyak Ramadhan tahun ni :)


esok nak balik simpang 4 :)
dah lama x jumpa mak abah :p



Salam Ramadhan semuaaa :)




1 comments:

Jay 14 August, 2010  

hehehehe selamat ber ramadhan bersama encik suami terchenta ya??
hehehehehe..sian ibu2 mengandung itu........mst kempunan.. =(

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP