Tiny Hand

susah juga ye nak pilih langsir..?

 Saturday, July 3, 2010



1st time dalam hidup aku,
aku g kedai kain & g bahagian langsir..!!!
sangat kasihan kan..?
huhu..

dah sampai kat bahagian langsir,
udah laa aku nampak macam2 warna..
uhuk..uhuk..
mula laa pening + berpinar2..

tetiba cam rasa "susah gak eh nk g bli langsir"
incik wan pon cam dah pening2...

err....
camne eh..?
aku tatau langsung nih...


apa colour combination yg seswai?


beli furniture dulu ke bli langsir dulu..????


kalau bedroom set colour dark brown, curtain colour ape..?
pink bole?
kene sama ke dgn curtain kat hall?
erk.....
kasihan kann..???


kalau tingkap tu stengah je,
langsir nye kene pendek ke panjang sampai lantai..??



bli langsir dulu ke bli furniture..?
tapi..
aku plan nk wat langsir dlu,
furniture dekat2 raya baru nk bli...


sian tetamu aku yg datang umah,
umah aku x lawa :(
sian mereka...

so disebabkan dah terSEGAN sendiri,
cam org tak reti hias rumah je aku ni,
*ye. sy mengaku, sy cam hias rumah ala kadar je. guna apa yg ada*CHEAPSKATE!*
maka, sy dah gi usha2 furniture td..
nak bli sofa je pon..
huh...
mahal gak eh sofa :(
*nampak sangat tak penah gi kedai furniture :p*
hahaha..



suka langsir simple camni je....
*pic credit to Encik G*




wah..
semangat raya dah ke aku nih :p
pasni kene beli bekas kuih & etc..
kene korek2 balik hadiah kawen dulu :p
*hadiah kawen x guna lg. baru 10% je guna :( yg lain still ada kat umah mama. x ambik lagi :p hehe....*



2 comments:

~farah~ 05 July, 2010  

frh pon pening pilih langsir skrg ni...hehe.
tp frh suka yg jenis kayu sangkut kat dinding tu, bukan yg rail punye...

same la kite, brg kawen tak guna2 lgi dh berabuk dh..hihi.

.nina.z. 08 July, 2010  

pening kan farah..??
kan?
kat umah cam dah tau dah nk camne..
sampai kedai tetibe rambang mata :p
tros taktau nk pilih :p

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP