Tiny Hand

nasib baik....

 Saturday, July 24, 2010




semalam tido awal..
rase cam penat sangat :(


pas makan masakan 'orang malas'
iaitu:
1. nasik putih
2. ikan goreng

3. sambal kicap

4. sayor kobes



dengan kenyang,
tros tido..
wahhh...
best nyeeeeee tido dalam keadaan kenyang!


then pagi tadi,
baca SMS,
SMS nye berbunyi begini...



Cu


cu dah tidur ke?



ni nek dtg ni


nek nak mintak tolong dgn cu ambilkan kepala nenek dekat sebelah kiri cu tu. nek tunggu kat tepi tingkap ni ha.....


huh...
memang hampeh ko syafiqah!
*syafiqah ni anak sedara incik wan*
sib baik akak tak baca malam td! :(


dah laa belah kanan tingkap,
belah kiri cam ada space letak barang!
sib baik incik wan yg tido belah tingkap!

memang hampehhh!





teringat lak zaman skolah teknik dulu,
bebudak insider suka story macam2 kat aku,
kire dari pagi,
sampai laa time balik,
menyembanggg jee... :p

siap kadang² tu memalam,
time dorang prep,
aku datang gak nyibuk..

wat facial laa :p
bincang fesyen baju raya laa..
*siap bawak kain lg! :p*
de skali tu siap cerita pasal hantu kat hostel lg..
udah laaa aku takot nk jalan sorang² ke pintu pagar :(
cerita versi cam SMS td tu laa..
tp lain sket..
SMS tu mintak ambik kan kepala kan?
ni mintak longgar kan sket ikatan kain kapan kat kepala tu..



korang memanggggggg hampes :(
sib baik aku x berapa takot sgt time tu :p

hehe....



RINDU KORANG :(


RINDU TIME KAT SMTI :(

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP