Tiny Hand

MISI Bantuan Kemanusiaan ke GAZA

 Tuesday, June 1, 2010

semalam saye dok tgk astro awani ngan incik wan,
pasal misi menyelamat ni laa..


kan kapal2 dorang tu suma Isra-eel serang..


incik wan tengok berita tu dengan penuh emosi..
habis dia memaki hamun ISra-eel tu....
saye lak dok sebok packing2 foot detox yg org order :p


saye ni kalo pekembangan terkini agak lambat sket nk ambik tahu,
pastu macam x paham..
sib baik laaaaa incik wan sudi cerita balik kalo saye tanya :)


hmm...
semoga ALLAH membantu orang² di sana..
amin....


incik wan cam nak join jumaat ni kat MASJID TABUNG HAJI..
ada solat hajat kot..
xpasti..
*seee....saye ni x peka terhadap isu² semasa*


teringat 1++ bulan lepas,
incik wan pernah tanya saya,


"sayang, kalo laa ada misi hantar bantuan ke GAZA, kalo saya nk join, awak kasi x..?"
" syahid tau yanggg :)"
*sambil senyum :) + tenang + lain macam*


saye lak yg tahu incik wan ni memang suka benda² camni pon berkata,
*tanpa mengetahui risiko nya*


"boleh.. kalo tu yg buat awak happy , gi la"
*cakap dengan hati yg ikhlas + suci + redha + senyum :)*





sekarangggg.....




saye berfikir,
kalo laa incik wan pergi betul²,
join NGO tu,


agaknya,
apa perasaan saye skarang..?






0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP