Tiny Hand

tagged by cik dilla :) layannnn.... *kawan2, sila buat jika di tag yee...*

 Friday, May 14, 2010



boss takde..

layann kan jap tag si dilla ni..
hehehe...


RULES :

i)select the 8th photo on your facebook profile

ii)post it along with the story about the photo




hmm......


pic ni...????!!
ape den nak cito...?

ok²
pic ni di hapload oleh anak² sepupu saya yg umurnya muda 3 4 tahun je dari saya..
ntah mana mereka dapat pon tak tahu lah..
saya tahu saya comel,
tp korang jangan aaa menyebarkan nya di internet..
ni hak cipta terpelihara tau :p
habis sume pic² lama we all dorang ni scan then hapload..
ciss..
sib baik pic2 ai yang-agak-tak-comel tu korang x hapload...



mungkin time ni saya berumur 2 tahun++
bila kawan² saya tgk pic saya yg comel ni,
mereka kata,
"dulu idong ko kemek je cam kitorang gak ye"
hmmm...
isu hidung memang korang suka kan..???

ermm...
lagi ape ye..?
saye pon tak tahu sape yg snap pic ni..
mungkin mama :)

rumah ni di cheras :)

time ni saya menjadi kesayangan :)
hehehe....




then, anda di tag ye :)
1. cik dya
2. cik jay
3. cik arl
4. puan wanie halil
5. puan pida
6. cik aimi az
7. puan farah-syeefa
8. cik puan shil-ghaz
9. cik puan ana-cherrie

2 comments:

SHILZ 18 May, 2010  

bebe..aku cik lah.."cik puan" tu jande..xbaik taw!! huhu..

wey cane nk buat tag ni xreti la..n aku xtau pun ko tag aku..hihi

.nina.z. 22 May, 2010  

ooo...
cik puan tu janda ehh..??
xtau lak aku..
aku ingat cik puan tu cam MEM :p
hahaha..

aaahhh...
aku nk gak tulis cik puan!

wat tag ni ko wat 1 post pasal benda ni..
cam aku wat...

huhu...
tu laa..
ko kene salu jengah belog aku!

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP