Tiny Hand

kenapa aku rase ko skang ni cam hek eleh haa..?

 Monday, May 31, 2010

siyes..
pesal ko sejak 2 menjak ni..?



aku rasa ko cam x leh blah!

aku cam kadang2 menyampah pon ada..
walopon ko x wat salah ngan aku!
tp hati aku ni asik kata
"ee..xleh blah aa ko skang!"

pesal..?

yee..
aku tau ko x wat salah pape pon ngan aku,
tp hati aku ni dah cam x berapa bekenan..
ko cam da lain skang ni..
kadang2 annoying TAU..


SORRY TO SAY LAA YEEE


tapi...
haih...

ko memang xleh blah skang :p
tak tau pasal pe..*
*CAM HEK ELEH*


sorry aa eh..
hehe....





P/S:kepada anda yg membaca entri ni, sila jangan tanya saya siapa gerangan nye ye :)


5 comments:

Cherrie Pie Sweety 31 May, 2010  

ha ha..baru nak tanya

~farah~ 01 June, 2010  

nk tnya jgk...sape dia? huhu...

.nina.z. 01 June, 2010  

huhu..
korang nih..

sharky16 01 June, 2010  

sy ke tu??? kalo betol, tq..kalo bukan, sorry..:)

.nina.z. 01 June, 2010  

cik SHARKY16,
adakah anda ada bercakap dengan saya 1-2 menjak ni..?
kalo xde, bukan anda laa tu..
hmm...

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP