Tiny Hand

kajian tarikh lahir di fesbuk (lagi)

 Tuesday, May 18, 2010

aku da tade mood nk keje!
nak balik leh x..?

bile ntah aku leh wat kampeni ni cam bapak aku yg punya..!!!!!????

boring²,
main kuiz di fesbuk...



SIFAT MENGIKUT BULAN ISLAM



Anda Lahir Pada: Sabtu, 18, Syaaban, 1404 Hijrah

PERILAKU BERDASARKAN TARIKH LAHIR ISLAM :

SYAABAN

Perwatakannya baik. Hidupnya selamat dan rezekinya tidak putus-putus. Sewaktu kecilnya dia mudah mengalah semasa bermain dengan kawan-kawan. Kelakuannya baik, berbudi bahasa hingga semua orang sayang padanya. Masa dewasanya dia akan berjaya dalam segala kerjayanya danmudah mendapat rezeki.




ALHAMDULILLAH JIKA REZEKI SAYA MURAH :)
AMIN....
TERIMA KASIH YA ALLAH :)

2 comments:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- 18 May, 2010  

buat macam kompeni sendiri punya baru best..


hahahha...



.


p/s: gua terjeghrombab ke blog lu masa tengah blogwalking tadi.. gua tengah belajar bertahtih tu yang asyik dok terjeghrombab je tu..

.nina.z. 18 May, 2010  

takpe...
sila laa terjah selalu :)
takde masalah :)
maseh sebab sudi singgah :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP