Tiny Hand

GERAMMM?!!!! Grrrrrr....

 Saturday, February 6, 2010

aku memang ngah geram nii..!
tak habis2 nak wat hal..
pas satu2 "hal" ko buat..!
~saya ada post tentang "hal" ini dahulu~


ko ingat aku ni takde keje lain ke.?
x profesional langsung!


da laa dulu wat cite lain,
skang wat cite lain plak..
apesal laa suke nak susahkan idop aku...?


mangkok tol!
aku kalo aku berani laa kan..
~kalo berani laaa~
aku nak jeeee mencarut2 kat muke ko tu!
pastu nak je maki2 ko!
~tapi saye ni tak berani masalahnye~


tak tau pe masalah ko.
suke nak susahkan org..!


aku ni dah laa JARANG marah..
perasaan marah tu agak susah nak dtg....
bila sekali marah,
SAYE TROS TAK RETI NAK CONTROL DIRI & PERASAAN MARAH ITU :(

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP