Tiny Hand

hari ini 01/01/10

 Friday, January 1, 2010

harini serina reduzuan menikah...
dah selamat dah..
skali lafaz je :)
pastu chef wan siap nangis2 lg, mase cakap die lepas kan serina kat hubby die..

tetibe pn.nina teringat time nikah dulu :)
bile time hubby cium dahi tu,
ohh..
sangat bess moment itu :)
dan sedih juge ade...
sebab kite dah 'ditransfer'..
pn.nina bukan lagi tanggungjawab mama & babah dah..
pn.nina kene taat kat incik wan..
dulu kalo nk gi berpoye2, kene tanye mama & babah,
skang ni kene tanye incik wan :p


pn.nina berharap agar 2010 bermula dengan baik :)

mengikut perancangan awal kami dulu,
01-01-2010 ni laa harii kami nak nikah,
tp belum sempat diskuss lagi,
kami dah di nikah kan pada 1 may 2009.
iaitu 8 bulan dulu :p
~xpe le. jodoh dah diawalkan~
family yg nak awal :)

pn.nina dah bersedia nak tempuhi apa jua dalam 2010..
2009 ni cam banyak bende yg terjadi x dirancang :)
tp xpe le,
siapa kite nak tolak Qada & Qadar :)
saye redha~

pn.nina perlukan doa dari kalian semua,
agar doakan kami dapat our 1st baby this year..
harap sume kawan2 doakan saye ye :)

HAPPY NEW YEAR 2010 DEARIES :)


3 comments:

Jay 01 January, 2010  

hehehehe..aah sume da berubah kan??sume tanggungjawab suami...haih..sedey gak erk??

Cherrie Pie Sweety 01 January, 2010  

happy new year dear.. sonok apa dah kawen he he..doakan jodoh kita n epit plak yer yang :)

.nina.z. 04 January, 2010  

jay,
bile da kawen ni laa macam2 azam ade...
sedey gak la..
aku still homesick :p

ana,
kami sentiasa doakan utk kawan2..

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP