Tiny Hand

apabila 4 daripada 7 ..........

 Tuesday, January 12, 2010

mari pn.nina habis kan ayat pada tajuk itu...
apabila 4 daripada 7 seluar jeans pn.nina da tak muat :(

erghhh...
kenapa..?
kenapeee jadi begini...?

kenapa skang hanye ade 3 jeans je yg BOLEH dipakai..?
yang 4 lg tu nak buat ape..?
huhuhu :(

juge seluar yg dahulu nye memerlukan belt,
kini dipakai tanpa belt~
~muat2 je uuuuuuuuuuu...!!~

kenapa badan membesar ni..?
adakah tahap metabolisme pn.nina dah x seperti dulu...?
adekah kerana faktor umur..?
atau 'status' ..?

juga sekarang pn.nina dah x selesa ber 'baby-T'
lebis selesa ber t-shirt longgar :(

kain2 baju kurung juga mula MENGETAT...

ape yg harus pn.nina lakukann...??
:( :( :(

5 comments:

Jay 12 January, 2010  

hehehehe sian nyer!!!!

adakah badan seperti di uitm dahulu?? ketika aku tegur ko??

.nina.z. 12 January, 2010  

ahaha..
seluar yg ko tegur time tu dah tak muat ok!
sila bayangkann :(

Jay 12 January, 2010  

so?? lagi besar ke??

.nina.z. 12 January, 2010  

entah laa...
perasaan aku je kot :(

Dyalycious 12 January, 2010  

ala....aku tgk tak la besar sgt nko membesar pun...
standard la tu..org kawin kan badan berubah..kalau nak cam dulu mane nak dpt dear...

aritu aku tgk nko tak firm je...bole diusahakan tu..dont worry ek...gi gym cam aku.. :)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP