Tiny Hand

sihir

 Thursday, October 15, 2009

betul ke ada sihir ni..?
kenapa orang melayu ni suka sihir yee..?
~isk.bkn melayu je la. cina india sume pon suke~
tak suke seseorang je,
hantar sihir..!

isk...
pn.nina penah gak la dgr cite sihir² ni cam santau & etc..
tapii..
camne santau tu dorang hantar..?
tepat, cepat & tangkas...
guna khidmat nationwide express courier ke...?

hmm...
korang percaya tak sihir² ni..?

pn.nina dolu² percaya² camtu je..
sehingga terjadi kat diri sendiri tanpa disedari sehingga pergi berubat dan ternampak sendiri 'benda' yang di hantar tu keluar dari badan...


patot laa pn.nina rase lain macam je badan ni :(

sedih sangat rase nye..
sanggop orang islam buat camtu..
tak suke orang tu je,
hantar 'benda' kacau...

siap bleh top-up lg kalo dibuang..
mungkin 'penghantar' tu dah kasi standing instruction kat bomoh agar top-up 'benda²' jika 'mangsa' dah berjaya mengeluarkan 'benda' tu dr badan..

mungkin..?

isk....
kalo fikir logic akal,
memang x masok akal..

jenuh berfikir semalam,
camne 'bende' tu leh ada dlm badan pn.nina..?

kenapa pn.nina terkena sama..?

nauzubillah...
syirikkk..!

2 comments:

Dyalycious 17 October, 2009  

nko penah kene dear?
ape bende yg kuar?
kadang2 zaman moden ni la lagi byk org buat camni sume...negara je moden, tapi pemikiran tak lagi..

.nina.z. 17 October, 2009  

kene la..
aku baruuuuuu je dapat tahu..
scary weh..!
aku cam x sangke bende tu ade dlm badan aku...
nanti aa aku cite..
xleh nk citesini...
aku cam x caye pon ada..
tp ntah la..
bende tu dah de dpn mata,
xkan nk caye lg kot :(

skang ni aku dah jadi penakot :(

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP