Tiny Hand

Ramadhan :)

 Monday, August 17, 2009

yeahhh...
Ramadhan tahun ni adalah ramadhan yg berbeza buat saye :)
sebab :)

1. saye puase dengan hubby saye yg tercintee...
~xsama ngan thn2 lepas :)~
2. saye kne prepare sahur..
~salu bangun makan je. then tido balik~
3.berbuka pon saye kene prepare
~x kire aa beli ke masak ke~
4. saye akan berniaga di bazar ramadhan medan gopeng :)
~ohoho..saye tolong2 gitu jek. ini projek incik wan~
5. raye tahun ni saye raye kat umah mentua :)
6. baju raye misti sedondon ngan hubby saye :)
~tapi saye xde baju raye lagi :(~
7. kalo bebuka kat umah mama, saye sebagai tetamu :)


tadi saye g bli apron :p
~nak carik apron hello kitty, tp x jumpe laa plak~
wahhhh..
semangat berniaga..!!
hari rabu nk gi injection plak..
ngan zaheen..
zaheen akan tolong incik wan sepanjang bulan pose ni :)
tolong yang di beri upah yee :)
hehe..


oho,
tapak beniaga ni saye tataw lg location nye kat ne..
masih blum cabut undi tapak lagi..
esok nye nk puasa baru nak undi kot..
alasan nyee...
DATO' BANDAR CUTI..
xleh cabut undi lagi..
hmm...

hopefully dis year saye x tinggal puasa banyak :(
hehe...

aminnn...

9 comments:

Dyalycious 17 August, 2009  

insyaAllah saye pun akan berniage juge...

fadillaz 18 August, 2009  

eh ko nak jual ape?leh la aku g menjenguk..naseb thn ni aku xkene g memantau harga dah..klu x msti jupe ko slalu..huhu..

.nina.z. 18 August, 2009  

wahh dhiya ko nk meniaga apa..?
kuih raya ehh..?
hehe...

dilla,
aku nk jual ayam percik..
kalo ko g memantau harga, aku rasuah laa ko..
eh salu ayam percik kalo RM3 mahal x..?
utk 2 kepak tu..?

Dyalycious 18 August, 2009  

kuih muih tradisi..cewah...meh la beli kuih raya ngan aku..tak nak pun sapot member,,,sedey ni...

.nina.z. 18 August, 2009  

hahaha..
aku berazam nak wat kuih sendiri thn ni..!

Dyalycious 18 August, 2009  

sampai ati tak nak beli ngan aku..sob...

.nina.z. 18 August, 2009  

isk..
saye da berjanji dengan diri sendiri :)
ko kene support aku gak ni :)
ko advertise kat ne kuih2 ko tu..?
kat fesbuk x de pon..!

Dyalycious 19 August, 2009  

aku tak pomote lagi..hehee...
dear..
ade award utk anda ye..sile claim ;)

.nina.z. 19 August, 2009  

isk..award..?
hehe..
ok...
masehh..

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP