Tiny Hand

H1N1 :(

 Thursday, August 6, 2009

takot aa skang :(
h1n1 ni :(
dah laa pagi td time nk g keje dgr radio,
die kate pesakit ASTHMA berisiko tinggi utk dpt penyakit hini ni :(
takott nyee :(

Datuk Seri Liow Tiong Lai, berkata penghidap asma yang kerap mengalami kesukaran bernafas adalah antara yang tersenarai dalam kumpulan berisiko tinggi dan mendedah kepada jangkitan H1N1.

"Saya harap mereka yang menghidap asma atau sebarang masalah berkaitan pernafasan supaya membataskan pergerakan dalam suasana berjerebu seperti sekarang dan segera mendapatkan rawatan jika dilanda demam, selesema serta batuk"


aiseh :(
dah laa skang ni pn.nina rase x sehat je :(
asthma attack tu xde laa lg..
~dah lama x kene. last kene sehari sebelum hari pernikahan ku :p siap kene injek lg :p~
huhu...
just cam x larat,
rase cam nak demam,
kepala berat,
perot x sedap :(
selera makan pon kurang :(
camne nih..?


Ya Allah,
jauhi laa aku dr penyakit² ini semua,
berilah kesihatan yg baik kepada aku,
~walopon ko dah menguji aku ngan penyakit asma ni :(~


ni plak gejala² penyakit hini ni :p

*Demam dan batuk <-- takde

*Sakit tekak <-- tak juge

*Hidung berair dan tersumbat <-- pun x.

*Sengal otot <-- erm.x gak kot

*Sakit kepala <-- haa. yang ni ade :)

*Menggigil dan keletihan <-- menggigil x, keletihan maybe

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP