Tiny Hand

rase cam nk masak aa hari ni..

 Wednesday, July 1, 2009

Pn. Nina rasa cam nak masak je rini..
sebab..
harini 2 months anniversary Pn.Nina & Incik Wan :)

2 bln ni Pn.Nina x penah masak pon...
sian Incik Wan..
tapii..
Incik Wan x penah bising²,
xpenah ungkit²..

Incik Wan kate,
"saye xkesah sangat laa sayang, awak da jaga umah saye n pakaian saye pon dah cukup"

yehhoooooo...
tp sampai bile xmau masak kann...???!!
kann...??!!

so dearies...
any suggestion nk masak pe..?
yang senang² je taw..
sile kasi dengan resipi nye skali..
sekian terima kasehhh...
~Pn.Nina x reti masak. jgn bg resipi yg susah²~


4 comments:

BabyChomei 01 July, 2009  

eh..bukan ritu da nak masak ker?
ko masakkkkk
em ape ye
aku tau masak bihun singapore je le kot..g la amek resepi kat blog aku..uhuhuhu
takponnnn...ko tepon je dya..dia kan queen of the cooking

.nina.z. 01 July, 2009  

aku malas aa nk masak..
aku gado td :p
huhu...

Dyalycious 01 July, 2009  

dah 2mths dah nko tido berteman ye..hehehehe....

aku lambat komen..sure2 nko dah masak kan?

masak nasi ayam je senang...

.nina.z. 02 July, 2009  

aku x masak...
sebab aku tak balik..
sebab..
hubby aku x kasi aku bli henpon..!
huh..!

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP