Tiny Hand

weekend yg penat

 Monday, June 22, 2009

weekend ku yg penat sebab g kenduri yg caterer nye adelah ibu bape mertua ku :)
stakat ni Pn.Nina still pake lelawa lg g kenduri.
masih blum disuruh wat keje mencuci pinggan :p

tapi Pn.Nina di rumah mentua bangun awal :p
sbb nk tgk mereka wat lauk pengantin..
~sib baik pagi tu mak x suh aku wat breakfast. kalo x menangis aku! adik ipar aku yg masak, aku tukang gaul dalam kuali :p hahaha~

time hias2 tu Pn.Nina participate :)
tp hiasan x diterima,
sbb terlalu byk sgt hiasan atas tu,
haha...
Pn. Nina sangat kagum ngan mak nye itu,
skejap je die hias2,
laju je tangan die wat :p
mak suh Pn. Nina try wat bunge dr kulit tomato..
hmm...
hampess je..
blum pape kulit tomato tu da putus :p
huhu..
pastu mak suh wat lagi..
last2 abis tomato tu bogel :p
Pn.Nina x pandai2 gak..........
hi hi hi..
~tade gmbo ye.sbb ngantuk bile lauk2 tu da siap~





~Puan Nina & Encik Wan~
(incik wan da gemuk.isk.perot die bulat :p)



dicandid oleh incik wan time ngah dok kat tempat basuh pinggan. Puan Nina kire pinggan jek :p letak pinggan dlm plastik. kire sampai 50 pinggan then ikat :p
~jadi aa. dari i x wat pape kann..?~



seperti biase,
menu wajib keluarga ini..
AYAM PERCIK
sedap wooo..........



ni laa part paling bes,
mak mentua aku datang kenduri ni,
bawak lauk die sendiri,
pas masak lauk katering,
die masak lauk lain,
pastu bawak dtg sana,
die kate,
"mak x lalu le nk mkn lauk kenduri"

hehe..
rase cam lawak aa..
g kenduri umah orang bawak lauk sendiri,
isk..
mak.... mak...

4 comments:

Jay 23 June, 2009  

hehehehehe kiut jek..bwk lauk sndr..haks..amik nasi jela erk??dap nyer ayam panggang..mahu!!! t open house wat leh???aku cnfirm dtg..

.nina.z. 23 June, 2009  

okey..
sedap taw ayan tu..

datang eh..
xpon ko kawen nanti,
panggey aku wat ayam kat umah ko..
wat katering skali..

wahhh..
tinggi nyee cecitee...

Dyalycious 23 June, 2009  

alalalala...ciannye pn zareena kene kire2 pinggan....tapi tak pe..nak tunjuk kebolehan kene gitu...

aku la panggil catering mak mertua nko..dekat je kan?(dekat la sgt...)hehe

BabyChomei 25 June, 2009  

mmg kene tlg ker?
cam sian je muke ko kene angkat pinggan tuh...uhuhuhu..takpeee market diri siap2 b4 the real rival is cominn =)

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP