Tiny Hand

dalam dilema

 Wednesday, May 6, 2009

Puan Zareena kat taiping skang ni...
dok ngan hubby..
sgt best rasenyee..
sume bende wat sesame..
terase idup ni lbh bermakne & terisi :)


hi hi hi..


tapi Puan Zareena cuti smpai 20 Mei ni jek..
rase cam x sampai hati plak nk tinggal kan hubby..
nanti xkan nk biarkan hubby iron sendiri baju die.
x kan nk biar hubby makan sorang2..?
x kan nk suh huby basuh sendiri baju die...?
nanti sape nk wat kan air utk die..?
dannn...... yg paling penting......
tak kan PUAN Zareena nk tido sorang2 :p
hehe~

Puan Zareena de ter pikir..

HARUS KE SAYA BERENTI KEJE KAT IPOH TU...?

&

CARIK KEJE KAT TEPENG NI..?


sooo dearies..
korang rase camne..?
perasan aku nk dok cni laa..
~kan tempat seorang isteri adalah di sisi suaminye~

5 comments:

Dyalycious 06 May, 2009  

amboiii...tak nak tido sendiri tak thn tu..heheh...

ok je dear kalau nak keje kat taiping..
kalau aku..aku sanggup benti keje demi nak ade dgn suami kot...
tak pun wat mase ni ape kate nko tlg iron kan stok baju seminggu tuk dia...then basuh baju weekend je..tak pun soh dia anta dobi...

bab mkn, dia tak de hal kot nak mkn sendiri..lagipun tpg ngan ipoh tak jauh kan..seskali bole je mkn skali kat ipoh ke...ok? =))

.nina.z. 07 May, 2009  

huhu..
TQ dear..
aku malas aa nk pk..
aku ikot je lee..
memane pon takpe lee kan..?
dok tepeng ke ipoh ke memane je lee..
huhu..

p/s: i da x biase tido sorang2 taw :p hehe...

Dyalycious 07 May, 2009  

hahhahahahhaha...gatal nye bunyi..best la tu tido berteman ye?ooopss..sensored plak..ade budak bawah 18thn tak bace blog nko ni?hehehe...


wat bis cupcakes la...pastu dok ngan laki..ok wat..

Jay 07 May, 2009  

hehehehehe g la ke pangkuan suami mu..hahahaha

.nina.z. 11 May, 2009  

huhu..
camne ek..
pindah ke..?
alahaii...

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP